POLOHA UBYTOVÁNÍ
Hotel Orchidea**** leží v malebné vesničce, v jednom z nejkrásnějších turistických center Maďarska, jen několik kilometrů od slovenských hranic (cca 50 km od Bratislavy) a 20 km od Györu.
AKČNÍ NABÍDKA
VNITŘNÍ A VENKOVNÍ TERMÁLNÍ BAZÉN
URČITĚ OCENÍTE
Proč hotel Orchidea Lipót:
- termální bazény v hotelu
- vhodné pro rodiny s dětmi
- wellness a relaxace
- pobyt s all inclusive
KDE BUDETE SPÁT
2 - lůžkové pokoje s možností přistýlky, Spr.+WC, SAT/TV, sejf, minibar, Wi-Fi internet (zdarma), fén. Většina pokojů má balkon (CK negarantuje).
K dispozici 3 - lůžkové a 4 - lůžkové pokoje (manželské lůžko a palanda)
Toto zařízení je BEZBARIÉROVÉ. Rozsah bezbariérovosti najdete v dotazníku, který nám vyplnil hotel ZDE.
Sami posuďte, zda je pro Vás bezbariérovost tohoto zařízení dostatečná. Bezbariérové pokoje je nutné předem v CK ATIS vyžádat (a ověřit jejich dostupnost), jejich lůžková skladba i cena může být odlišná od typů pokojů, které CK Atis standardně nabízí.
CELKOVÁ KAPACITA
31 pokojů, 1x bezbarierový pokoj pro tělesně postižené
FORMA STRAVY
ALL INCLUSIVE
Bližší informace o poskytování bezlepkové stravy najdete ZDE.
Požadavek na bezlepkovou stravu je nutné uvést předem do objednávky pobytu.
POBYT S DĚTMI
Až 2 děti do 2,99 let s all inclusive ZDARMA.
(jedno na přistýlce, druhé bez nároku na lůžko)
Děti zdarma povoleny v doprovodu 2 plně platících osob!!
SLEVY A VÝHODY
Dítě zdarma a dětská cena povolena v doprovodu 2 plně platících osob na pokoji.
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
Restaurace, bar, vinný sklep, výtah, Wellness centrum (vnitřní a venkovní bazén s termální vodou 35-37°C, chrliče vody, vodní šachy, finská sauna s panoramatickým výhledem do zahrady, 4 infrakabiny, solárium, wellness procedury, bohatý výběr masáží vč. thajských), salon krásy (manikúra, pedikúra, kosmetika), fitness, jóga, pilates, půjčovna kol (vč. dětských), dětská herna a hřiště, hřiště na fotbal a volejbal, gril. Možnost jízdy koňským spřežením, motorové čluny, tenisový kurt a další.
Restaurace v objektu
Sauna
BAR (denní bar, lobby bar)
Balíčky
POBYT S ALL INCLUSIVE na 3 DNY/2 NOCI
POBYT S ALL INCLUSIVE na 3 DNY/2 NOCI
POBYT S ALL INCLUSIVE na 4 DNY/3 NOCI
POBYT S ALL INCLUSIVE na 4 DNY/3 NOCI
POBYT S ALL INCLUSIVE na 5 DNÍ/4 NOCÍ
POBYT S ALL INCLUSIVE na 5 DNÍ/4 NOCÍ
PŘÍJEZD VLAKEM
Vlakem z Prahy/Brna do Györu (RegioJet 1031/1035), zastávka Györ. Autobusem (7090) do zastávky Hédervár, Kont éterem, odtud autobusem (7256) do zastávky Lipót, termálfürdő. Hotel je od zastávky vzdálený asi 600 m.
Cesta vlakem z Prahy se 2 přestupy trvá cca 6 h a 45 min.
Cesta vlakem z Brna se 2 přestupy trvá cca 3 h a 45 min.
Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz
PŘÍJEZD AUTOBUSEM
Autobusem z Prahy/Brna do Györu (Flixbus 260), zastávka Györ. Autobusem (7090) do zastávky Hédervár, Kont éterem, odtud autobusem (7256) do zastávky Lipót, termálfürdő. Hotel je od zastávky vzdálený asi 600 m.
Cesta autobusem z Prahy se 2 přestupy trvá cca 6h a 45 min.
Cesta autobusem z Brna se 2 přestupy trvá cca 3 h a 45 min.
Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz
PŘÍJEZD AUTEM
Vzdálenost:
z Prahy: 387 km, z Českých Budějovic: 290 km,
z Brna: 188 km, z Ostravy: 362 km
MOŽNOST KOUPÁNÍ
Hotelový vnitřní a venkovní termální bazén. Termální koupaliště (300 m, provoz květen - září) - 2 termální bazény (35-38°C), bazén s tobogánem, plavecký bazén, dětský bazén s maketou hradu, sauna, masážní vodopády, dětské hřiště...
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 14.00 hod a večeří od 18.30 hod v den příjezdu. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 11.00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
1,60 Eur/den
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
NEPOVOLEN
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
zdarma
DALŠÍ SLUŽBY
Informace o přijímání platebních karet (bez záruky):
Hotel přijímá tyto platební karty: Visa, Mastercard, JCB, Amex, Maestro.
report_problemMaďarské svátky: 18.04.- 21.04.; 01.05.- 04.05.; 06.06.- 09.06. a 20.08.2025 - ceny na dotaz
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.