POLOHA UBYTOVÁNÍ
Kyriad Stargard je moderní hotel nacházející se v centru Stargardu. Hotel se nachází v srdci Evropské cihlové gotické cesty, mezi četnými parky na březích řeky Ina, 40 km od Štětína, 180 km od Berlína a 120 km od trajektového terminálu ve Świnoujście
Stargard je město s velkými turistickými a rekreačními hodnotami. Zvláště zajímavé díky vysokému stupni památek, jejichž krása a hodnota má významný historický a kulturní význam v kombinaci s přírodními přírodními podmínkami.
V okolí města se nachází Pyrzycko-Stargardzka planina, bohatá na jezera, včetně pátého největšího jezera v Polsku - Miedwie, vzdáleného 7 km od města. 15 km západně od Stargardu se nachází rozlehlá lesní oblast Goleniowska Forest a 40 km na východ je Iński National Park, bohatý na lesy a jezera.
AKČNÍ NABÍDKA
NOVINKA V NABÍDCE
URČITĚ OCENÍTE
Proč Hotel Kyriad Stargard:
- hotel v centru města
- v blízkosti památek a jezer
- cca 40 km od Štětína
KDE BUDETE SPÁT
a) 2 - lůžkové pokoje STANDARD (17 m²), Spr.+WC, TV, fén, Wi-Fi, varná konvice
b) 2 - lůžkové pokoje EXECUTIVE (25 m²), Spr.+WC, TV, fén, Wi-Fi, varná konvice, žehlička + žehlící prkno
CELKOVÁ KAPACITA
60 pokojů
Pokoje pro tělesně postižené na dotaz vč. ceny.
FORMA STRAVY
Snídaně
POBYT S DĚTMI
Jedno dítě do 4,99 let bez nároku na lůžko se snídaní ZDARMA.
Dítě zdarma povoleno v doprovodu 2 plně platících osob na pokoji.
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
recepce, restaurace, bar, sauna, fitness, výtah, Wi-Fi, parkoviště
Restaurace v objektu
Sauna
BAR (denní bar, lobby bar)
Balíčky
OBJEVTE ZÁPADOPOMOŘANSKÉ VOJVODSTVÍ
OBJEVTE ZÁPADOPOMOŘANSKÉ VOJVODSTVÍ
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 15.00 hod v den příjezdu a snídaní druhý den ráno. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 11.00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
v ceně
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
NEPOVOLEN
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
v ceně
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.