POLOHA UBYTOVÁNÍ
Jantar se nachází na krásném a klidném místě v lázeňské čtvrti Kolberg, cca 300 m od pláže a 800 m od centra města.
AKČNÍ NABÍDKA
DOVOLENÁ BEZ DĚTÍ • Zdarma SLEVOVÁ KARTA KOLBERG
URČITĚ OCENÍTE
Proč hotel JANTAR Kołobrzeg:
- 300 m od pláže, 800 m od centra města
- tradiční lázeňský hotel
- modernizovaná přímořská vila
- teplá atmosféra a přátelský servis
- wellness a relaxace
KDE BUDETE SPÁT
2 - lůžkové pokoje (cca 14 m²), Spr.+WC, SAT/TV, Wi-Fi, telefon, minibar
Pokoje PLUS (cca 23 m²) a 1/1 (cca 13 m²) za příplatek a na dotaz.
CELKOVÁ KAPACITA
74 pokojů
FORMA STRAVY
polopenze
SLEVY A VÝHODY
Na pobyty nelze uplatnit žádná sleva.
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
recepce, 2 výtahy, bufetová restaurace AMBER, kavárna VERANDA s barem a zimní zahradou, kosmetický salon, Wi-Fi, půjčovna kol, parkoviště, wellness - bazén s protiproudem (10 x 5 m), vířivka, sauna a parní lázeň a také velmi dobře vybavená lázeňské oddělení (klasické a podvodní masáže, léčivé koupele, elektro a laseroterapie, chladová terapie, bahenní procedury, inhalace a léčebná gymnastika v bazénu).
V Jantar Hotel*** & SPA se léčí především nemoci a obtíže oběhového systému, dýchacích cest a pohybového aparátu. Čistý, na jód a železo bohatý mořský vzduch působí jako bezplatný přírodní lék, zejména při onemocnění dýchacích cest.
Restaurace v objektu
Sauna
BAR (denní bar, lobby bar)
PŘÍJEZD VLAKEM
Vlakem z Prahy/Olomouce/Ostravy do Krakova (EN 443). Přestoupíte na vlak do stanice Kolobrzeg. Hotel je od stanice vzdálený asi 1,3 km (taxi).
Cesta vlakem z Prahy s 1 přestupem trvá cca 17 h a 15 min.
Cesta vlakem z Olomouce s 1 přestupem trvá cca 14 h.
Cesta vlakem z Ostravy s 1 přestupem trvá cca 13 h.
Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz
PŘÍJEZD AUTEM
Vzdálenost:
Z Prahy: 623,4 km, z Českých Budějovic: 623,4 km, z Brna: 828,2 km, z Ostravy: 732,7 km
MOŽNOST KOUPÁNÍ
hotelový bazén, pláž 300 m
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 16.00 hod a večeří v den příjezdu, Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 10.00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
6,20 PLN/ den
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
NEPOVOLEN
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
cca 150 m je hlídané parkoviště; aktuální cena na místě
DALŠÍ SLUŽBY
Pronájem kol: cca 2,00 €/hod
report_problemUBYTOVÁNÍ PRO OSOBY OD 16 LET
report_problemPOZOR! Platí odlišné storno podmínky oproti standardním Stornovacím podmínkám uvedených ve Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Dochází ke změně bodu IX. Stornovací podmínky, odst. 2 následovně:
do 40 kalendářních dnů před nástupem na pobyt dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.,
od 40 do 8 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 60% z celkové ceny objednaných služeb.
od 7 do 4 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 90% z celkové ceny objednaných služeb.
od 3 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb.
Ostatní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s. zůstává nezměněno.
report_problemPOZOR! Platí odlišné storno podmínky oproti standardním Stornovacím podmínkám uvedených ve Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Dochází ke změně bodu IX. Stornovací podmínky, odst. 2 následovně:
do 40 kalendářních dnů před nástupem na pobyt dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.,
od 40 do 8 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 60% z celkové ceny objednaných služeb.
od 7 do 4 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 90% z celkové ceny objednaných služeb.
od 3 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb.
Ostatní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s. zůstává nezměněno.
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.