POLOHA UBYTOVÁNÍ
Lázeňský hotel se nachází ve východní části Kolobřehu, asi 2,5 km od starého města (bezplatná hotelová kyvadlová doprava) a asi 150 m od Baltského moře.
AKČNÍ NABÍDKA
• Zdarma SLEVOVÁ KARTA KOLBERG •
URČITĚ OCENÍTE
Proč hotel Ikar Plaza v Kołobrzegu:
- wellness a relaxace
- jen 150 m od písečné pláže
- jedno dítě do 11,99 let ZDARMA
KDE BUDETE SPÁT
2 - lůžkové pokoje s možností až 2 dětských přistýlek (do 11,99 let), Spr.+WC, SAT/TV, rádio, lednice, fén, balkon
Pokoje s přistýlkou (rozkládací pohovka) na dotaz.
CELKOVÁ KAPACITA
260 pokojů
FORMA STRAVY
polopenze
POBYT S DĚTMI
Jedno dítě do 11,99 let na přistýlce s polopenzí ZDARMA.
Jedno dítě do 2,99 let bez nároku na lůžko s polopenzí ZDARMA.
Dítě zdarma a dětská cena povolena v doprovodu 2 plně platících osob na pokoji.
POZOR! Povoleno je jen jedno dítě zdarma.
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
vstupní hala (bezplatné Wi-Fi), restaurace s café-barem, jídelna, kosmetický a kadeřnický salon, posilovna, směnárna, úschovna cenností, kamerově monitorované parkoviště, podzemní parkoviště, služba županů, obchody, dětské hřiště a herna pro děti a zahrady s posezením, moderní léčebné centrum a wellness centrum: bazén, sauna, parní lázeň, aroma koupel a vířivky, procedury (pro léčbu nemocí a poruch oběhového systému a pohybového aparátu) a masáže (klasické a vodní a podvodní masáže, perličkové koupele, lehké terapie, terapie magnetickým polem, mnoho elektroterapií, laserová terapie, ultrazvuk, studená terapie, aqua gymnastika, procedury pro rašeliniště a parafíny)
Restaurace v objektu
Sauna
BAR (denní bar, lobby bar)
PŘÍJEZD VLAKEM
Vlakem z Prahy/Olomouce/Ostravy do Krakova (EN 443). Přestoupíte na vlak do stanice Kolobrzeg. Hotel je od stanice vzdálený asi 2,5 km (taxi).
Cesta vlakem z Prahy s 1 přestupem trvá cca 17 h a 15 min.
Cesta vlakem z Olomouce s 1 přestupem trvá cca 14 h.
Cesta vlakem z Ostravy s 1 přestupem trvá cca 13 h.
Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz
PŘÍJEZD AUTEM
Vzdálenost:
z Prahy: 624,1 km, z Českých Budějovic: 774,2 km, z Brna: 827,4 km, z Ostravy: 731,4 km
MOŽNOST KOUPÁNÍ
hotelový bazén, písečná pláž (150 m)
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 14.00 hod a večeří od 16.30 do 19.30 hod v den příjezdu. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 9.00 hod v den odjezdu.
Na místě k dispozici delegát hovořící polsky nebo německy.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
cca 1,50 €/den nebo 6,20 PLN/ den
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
NEPOVOLEN
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
Podzemní garáže cca 13,00 €/ den nebo 60 PLN/ den
Parkování před nebo za domem od cca 9 €/ den nebo 40 PLN/ den do cca 12,00 €/ den nebo 50 PLN/ den
POZN. rezervace parkovacího místa není možná
DALŠÍ SLUŽBY
Trezor na recepci: cca 1,50 €/ den nebo 5 PLN/ den
Pronájem županu: cca 2,00 €/ den nebo 10 PLN/ den
Dětská postýlka: od 20 PLN/ noc
Půjčovna kol (ceny informativní):
• Celodenní pronájem (do 8 hodin): cca 9,00 €
• Půldenní pronájem (do 5 hodin): cca 6,00 €
Úschova kol v hotelové garáži zdarma (hosté musí mít vlastní zabezpečení)
report_problemPOZOR! Platí odlišné storno podmínky oproti standardním Stornovacím podmínkám uvedených ve Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Dochází ke změně bodu IX. Stornovací podmínky, odst. 2 následovně:
do 35 kalendářních dnů před nástupem na pobyt dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.,
od 35 do 8 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 60% z celkové ceny objednaných služeb.
od 7 do 4 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 90% z celkové ceny objednaných služeb.
od 3 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb.
Ostatní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s. zůstává nezměněno.
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.