POLOHA UBYTOVÁNÍ
Resort Hanneshof **** se nachází uprostřed Filzmoosu na panoramatickém místě v nadmořské výšce cca 1 057 m. Kavárny a restaurace a obchody jsou po cca 200 m. Filzmoos leží cca 14 km od Schladmingu.
AKČNÍ NABÍDKA
● BAZÉN ZDARMA
● SLEVA 15% pro pobyty od 7 nocí ve vybraných termínech
● JEDNA NOC ZDARMA (sleva 7=6 ve vybraných termínech)
URČITĚ OCENÍTE
Proč Resort Hanneshof:
- hotel kousek od sjezdovky
- zdarma bazén
KDE BUDETE SPÁT
Pro zimní termíny:
a) 2 - lůžkové pokoje v DEPANDANCI (není kategorizováno), vana nebo Spr.+WC, SAT/TV, fén, částečně balkon (CK negarantuje)
b) 2 - lůžkové pokoje v HLAVNÍ BUDOVĚ, vana nebo Spr.+WC, SAT/TV, fén, balkon
c) 2 - lůžkové pokoje s přistýlkou v HLAVNÍ BUDOVĚ, vana nebo Spr.+WC, SAT/TV, fén, balkon
d) 2 - lůžkové pokoje se 2 přistýlkami v BUDOVĚ SONNENHÜGEL (cca 110 m od Hanneshofu), vana nebo Spr.+WC, SAT/TV, fén, balkon. Průměrná velikost pokoje je přibližně 20 m².
FORMA STRAVY
ZIMA: polopenze PLUS.
LÉTO: polopenze.
Strava se podává v hotelu Hanneshof nebo v hotelu Sonnenhügel a ubytování v depandancích dochází na jídlo do jedno z těchto hotelů.
POBYT S DĚTMI
ZIMA:
Jedno dítě do 6,99 let na přistýlce s polopenzí PLUS ZDARMA.
Dítě zdarma a dětská cena platí v doprovodu 2 plně platících na pokoji.
SLEVY A VÝHODY
SLEVA 7=6 v termínech 7.3. - 11.4.26
SLEVA 15% pro pobyty od 7 nocí v termínech 2.12. - 21.12.25
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
vstupní hala s posezením, recepce, snídaňová místnost, à la carte restaurace, hotelový bar a salonek, fitness, stolní fotbal, uzamykatelná úschovna lyží a snowboardů, vyhřívaná lyžárna se sušákem na lyžařské boty, výtah (pouze v hlavní budově).
Wellness (cca 200 m²): krytý bazén (cca 32 m²), sauna, finská saunou, parní lázeň a v Sonnenhügel navíc infračervená kabina.
Resort se skládá z hlavní budovy "Hanneshof" a "Sonnenhügel" (110 m od Hanneshofu) se 4 hvězdičkami a několika vedlejších domů (= depandací, do max. 500 m od hl. budovy), které nejsou kategorizovány hvězdičkami. Všechny služby jsou nabízeny v hlavní budově Hanneshof nebo Sonnenhügel (hosté ubytováni v depandaních dochází do hlavní budovy na stravu i na další služby). Resort prošel v roce 2020 částečnou rekonstrukcí.
Restaurace v objektu
Sauna v hlavní budově
MOŽNOST KOUPÁNÍ
hotelový bazén (v hlavní budově).
Freizeitpark Filzmoos - vnitřní a venkovní bazén, saunová část, bowling aj.
LYŽOVÁNÍ
K dispozici je bezplatný skibus (dle místního jízdního řádu). Zastávka skibusu je cca 50 m od domu. Pro začátečníky je k dispozici cvičný vlek (vzdálený cca 500 m). Lanovka Papageno v lyžařském areálu Ski Amadé je cca 450 m od domu. Další běžkařská trasa (Sonnenloipe) je vzdálena jen cca 50 m.
VÁNOCE
Vánoční menu v ceně pobytu.
SILVESTR
Silvestrovské menu v ceně pobytu.
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 14:00 hod a večeří v den příjezdu. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 10:00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
zima: 2,6 Eur/osoba/noc
Daň z mobility: cca 0,5 Eur/osoba od 15 let /noc - zaplacení daně opravňuje bezplatné využívání veřejné dopravy v celé Spolkové zemi SALCBURSKO. Zaplacení daně je povinné bez ohledu na to, zda návštěvníci dopravu budou či nebudou využívat.
Guest Mobility Ticket (jízdenku) obdržíte při check-in na recepci ubytovacího zařízení (zde také poplatek zaplatíte). Děti do 5,99 le cestují bezplatně. Děti od 6 do 14,99 let dostanou jízdenku zdarma. Osoby od 15 let platí výše uvedený poplatek. Jízdenka platí po dobu Vašeho pobytu včetně dne odjezdu.
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
max. 1 pes na pokoj, za poplatek 30 Eur/noc (bez krmení)
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
parkoviště: zdarma (dle dostupnosti)
garáž: 10 Eur/auto/den (dle dostupnosti)
DALŠÍ SLUŽBY
Dětská postýlka: zdarma, dle dostupnosti
Za poplatek. Wi-Fi, župan, papučky, stolní tenis, masáže, kosmetické ošetření aj.
Hotel přijímá tyto platební karty (bez záruky): Mastercard, Maestro, Visa
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.