POLOHA UBYTOVÁNÍ
Lázeňské středisko Rogaška Slatina, s historií sahající 400 let zpět, leží ve východní části Slovinska, nedaleko hranic s Chorvatskem. Najdete zde ale moderní lázeňskou infrastrukturu. Grand Hotel SAVA****s se nachází v centru lázní, je obklopen parkem a klientům poskytuje očekávaný klid a relax.
Lázně jsou známy unikátní minerální vodou, která je využívána jak k účelům léčebným - již řadu let se používá k léčbě a zmírnění gastroenterologických, metabolických, psychosomatických a dalších onemocnění, tak k účelům preventivním (balená minerálka Donat Mg).
AKČNÍ NABÍDKA
Lázně s unikátní minerální vodou
URČITĚ OCENÍTE
Proč GRAND HOTEL SAVA Rogaška Slatina:
- nechejte se královsky hýčkat luxusními službami
- minerální voda Donat MG
- hotel obklopen parkem
- bohatý animační a sportovní program
- krytý bazén LOTUS s termominerální vodou
- ROI SPA centrum o rozloze 1200m² (za příplatek)
KDE BUDETE SPÁT
a) 2 - lůžkový pokoj SUPERIOR (21 m²), vana nebo Spr.+WC, TV, rádio, telefon, minibar, trezor, župan, osuška, klimatizace, Wi-Fi zdarma, některé s balkonem (CK negarantuje). Možnost dětské přistýlky
b) 2 - lůžkový pokoj LUX, vana nebo Spr.+WC, SAT TV, rádio, telefon, mini bar, trezor, župan, klimatizace, Wi-Fi, a balkon. Možnost dětské přistýlky.
2 - lůžkový pokoj kat. GRAND s přistýlkou (25 m²), vana nebo Spr.+WC, TV, rádio, telefon, minibar, trezor, župan, osuška, klimatizace, Wi-Fi, balkon. Přistýlka je pohodlná pohovka. Při obsazení 2 osobami přistýlka nemusí být na pokoji. Pokoj na dotaz a za příplatek.
CELKOVÁ KAPACITA
GH SAVA ****SUP. - 120 pokojů SUPERIOR
GH SAVA ****LUX. - 86 pokojů LUX
FORMA STRAVY
Polopenze
POBYT S DĚTMI
Jedno dítě do 4,99 let bez nároku na lůžko ZDARMA - platí v doprovodu 2 dospělých.
Jedno dítě do 4,99 let na přistýlce ZDARMA - platí v doprovodu 2 dospělých.
Dětská postýlka na dotaz a za příplatek.
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
recepce 24h., lobby bar, Cappuccino café s terasou, hotelová restaurace Kristal, À la carte restaurace Kaiser, parkoviště u hotelu. Hotelové wellness: krytý bazén s termominerální vodou a sauny Lotus (turecká, finská infrasauna), tepidárium. Roi Spa centrum na více než 1200 m² s ochlazovacím bazénem, venkovním i vnitřním odpočinkem, saunou a masážemi a kosmetickými a léčebnými procedurami (za příplatek).
Dále na hotelu: pokojová služba, praní a žehlení prádla, bezbariérový přístup, úschovna zavazadel, kongresové centrum, kadeřnictví, fitness.
V blízkosti: tenisový kurt, půjčovna kol, golfové hřiště
Restaurace v objektu
Sauna
BAR (denní bar, lobby bar)
PŘÍJEZD AUTOBUSEM
Autobusem Flixbus z Brno, Benešova tř. hotel GRAND do Maribor bus station. Přestoupíte na autobus (2417 2) do Sl. Bistrica Mercator a odtud přestoupíte na autobus (1862 7) do Rog. Slatina. Hotel je od zastávky vzdálený asi 450 m.
Cesta autobusem z Brna trvá přibližně 7 hodin.
Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz
PŘÍJEZD AUTEM
GPS: 46.2388586N, 15.6390681E
Vzdálenost:
Z Prahy: 627,8 km, z Českých Budějovic: 427,2 km, z Brna: 430,4 km, z Ostravy: 595,9 km
MOŽNOST KOUPÁNÍ
Krytý termální bazén LOTUS - Ložisko termominerální vody je v hloubce 1 700 m.
Vyvěrající hypertermální voda s obsahem 5 800 mg/l rozpuštěných minerálních složek má u zdroje 59 °C a sílu 11 l/s.
Grand Hotel Sava Rogaška****SUP je jediným hotelem v Rogaška Slatina, kde je v bazénech termální voda!
ROI SPA o rozloze 1200m² (za příplatek)
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od14:00 hod a večeří v den příjezdu. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 11:00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
Pobytová taxa/místní poplatek:
3 EUR dospělí nad 18 let / den
1,50 EUR dítě 7 - 17,9 let / den
0 EUR dítě do 6,9 let
Jednorázový registrační poplatek 3 EUR osoba od 12 let/ pobyt
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
25 EUR / den / pes do 12 kg
Pes povolen pouze ve vybraných pokojích Superior v 1. patře.
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
zdarma před hotelem
DALŠÍ SLUŽBY
Vstup do luxusního ROI SPA (platba na místě):
- 15 EUR na osobu / 2 hodiny, nutná registrace na recepci!
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.