POLOHA UBYTOVÁNÍ
Lázeňské středisko Rogaška Slatina, s historií sahající 400 let zpět, leží ve východní části Slovinska, nedaleko hranic s Chorvatskem. Najdete zde ale moderní lázeňskou infrastrukturu. Grand Hotel SAVA****s se nachází v centru lázní, je obklopen parkem a klientům poskytuje očekávaný klid a relax.
Lázně jsou známy unikátní minerální vodou, která je využívána jak k účelům léčebným - již řadu let se používá k léčbě a zmírnění gastroenterologických, metabolických, psychosomatických a dalších onemocnění, tak k účelům preventivním (balená minerálka Donat Mg).
URČITĚ OCENÍTE
Proč GRAND HOTEL SAVA****s.:
- nechejte se královsky hýčkat luxusními službami
- minerální voda Donat MG
- hotel obklopen parkem
- bohatý animační a sportovní program
- krytý bazén LOTUS s termominerální vodou
- ROI SPA centrum o rozloze 1200m2 (za příplatek)
KDE BUDETE SPÁT
a)2-lůžkový pokoj SUPERIOR - Komfortní pokoje o velikosti 21 m2 s vanou (sprcha), WC, TV, rádio, telefon, minibar, trezor, župan, osuška, klimatizace, WiFi zdarma, balkon (ne všechny pokoje). Možnost dětské přistýlky
b)2-lůžkový pokoj LUX - sprcha nebo vana/WC, SAT TV, rádio, telefon, mini bar, trezor, župan, klimatizace, Wi-Fi, a balkon. Možnost dětské přistýlky.
2-lůžkový pokoj kat. GRAND s přistýlkou
- Komfortní pokoje o velikosti 25 m2 s vanou (sprcha), WC, TV, rádio, telefon, minibar, trezor, župan, osuška, klimatizace, WiFi zdarma, balkon. Přistýlka je pohodlná pohovka. Při obsazení 2 osobami přistýlka nemusí být na pokoji. Tento pokoj na dotaz v CK a za příplatek.
CELKOVÁ KAPACITA
GH SAVA ****SUP. - 120 pokojů SUPERIOR
GH SAVA ****LUX. - 86 pokojů LUX
FORMA STRAVY
Polopenze
POBYT S DĚTMI
Jedno dítě do 4,99 let bez nároku na lůžko ZDARMA - platí v doprovodu 2 dospělých.
Jedno dítě do 4,99 let na přistýlce ZDARMA - platí v doprovodu 2 dospělých.
Dětská postýlka na dotaz a za příplatek.
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
recepce 24h., lobby bar, Cappuccino café s terasou, hotelová restaurace Kristal, À la carte restaurace Kaiser, parkoviště u hotelu. Hotelové wellness: krytý bazén s termominerální vodou a sauny Lotus (turecká, finská infrasauna), tepidárium pro klienty v ceně pobytu . Roi Spa centrum na více než 1200 m 2 s ochlazovacím bazénem, venkovním i vnitřním odpočinkem, saunou a masážemi a kosmetickými a léčebnými procedurami je k dispozici za příplatek.
Dále na hotelu: pokojová služba, praní a žehlení prádla, bezbariérový přístup, úschovna zavazadel, kongresové centrum, kadeřnictví, fitness.
Okolí: tenisový kurt, půjčovna kol, golfové hřiště
Restaurace v objektu
Sauna
BAR (denní bar, lobby bar)
PŘÍJEZD AUTOBUSEM
Autobusem Flixbus z Brno, Benešova tř. hotel GRAND do Maribor bus station. Přestoupíte na autobus (2417 2) do Sl. Bistrica Mercator a odtud přestoupíte na autobus (1862 7) do Rog. Slatina. Hotel je od zastávky vzdálený asi 450 m.
Cesta autobusem z Brna trvá přibližně 7 hodin.
Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz
PŘÍJEZD AUTEM
GPS: 46.2388586N, 15.6390681E
Vzdálenost:
Z Prahy: 627,8 km, z Českých Budějovic: 427,2 km, z Brna: 430,4 km, z Ostravy: 595,9 km
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem po 14:00 hod a večeří v den příjezdu..
Končí snídaní a uvolněním pokoje do 11:00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
Pobytová taxa/místní poplatek:
3 EUR dospělí nad 18 let / den
1,50 EUR dítě 7 - 17,9 let / den
0 EUR dítě do 6,9 let
Jednorázový registrační poplatek 3 EUR osoba od 12 let/ pobyt
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
za poplatek 25 EUR / den / pes do 12 kg
Pouze ve vybraných pokojích Superior v 1. patře
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
Bezplatné parkování před hotelem
DALŠÍ SLUŽBY
Vstup do luxusního ROI SPA - platba na místě:
- 15 EUR na osobu / 2 hodiny, nutná registrace na recepci!
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.