POLOHA UBYTOVÁNÍ
hotel**** se nachází na severním břehu jezera Balaton. Resort leží přímo před promenádou Tagore. Golfový klub Balaton cca 5 km a poloostrov Tihany cca 4 km .
AKČNÍ NABÍDKA
HOTEL NA BŘEHU JEZERA BALATON
URČITĚ OCENÍTE
Proč hotel Golden Lake Resort Balatonfüred:
- wellness a relaxace
- pro náročné
- na břehu jezera Balaton
KDE BUDETE SPÁT
a) 2 - lůžkové pokoje PREMIUM, Spr.+WC, župan, SAT/TV, telefon, trezor, minibar (za poplatek), varná konvice, fén, Wi-Fi, klimatizace, balkon. Některé pokoje s možností přistýlky (max. obsazenost v pokoji 2+1 je 2 dospělí + 1 dítě do 17,99 let)
b) 2 - lůžkové pokoje PREMIUM s výhledem, Spr.+WC, župan, SAT/TV, telefon, trezor, minibar (za poplatek), varná konvice, fén, Wi-Fi, klimatizace, balkon.
CELKOVÁ KAPACITA
56 pokojů
FORMA STRAVY
Polopenze.
Možnost speciálních diet (vegetariáni, bezlepková, vegani, alergie na potraviny). Nutno uvést do objednávky.
POBYT S DĚTMI
Jedno dítě do 3,99 let polopenzí ZDARMA.
Dítě zdarma a dětská cena povolena v doprovodu 2 plně platících osob na pokoji.
SLEVY A VÝHODY
SLEVA 10% ZA VČASNÉ KNIHOVÁNÍ DO 01.03.2025
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
recepce, restaurace, terasa s panoramatickým výhledem na jezero Balaton, sezónní plážový bar, fitness, Wi-Fi, půjčovna kol, dětské hřiště, vlastní přístaviště. Wellness centrum - vnitřní zážitkový bazén (28-30°C), dětský bazén s brouzdalištěm (32°C), whirlpool, sauny (finská, infračervená, parní lázeň, tepidarium, caldarium, frigidarium), solná kabina, Kneippův bazén, aroma sprchy, odpočívárna, venkovní zážitkový bazén, sluneční terasa, masáže a kosmetické služby.
Restaurace v objektu
Sauna
MOŽNOST KOUPÁNÍ
hotelové vnitřní a venkovní bazény
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 15.00 hod a večeří v den příjezdu. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 11.00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
cca 660 HUF/ noc
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
NEPOVOLEN
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
podzemní garáže 15 €/den
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.