POLOHA UBYTOVÁNÍ
Best Western Hotel Jurata se nachází na poloostrově Hel, v srdci krajinného parku Nadmorski, 5 minut chůze po lesní cestě od pláže.
AKČNÍ NABÍDKA
NOVINKA V NABÍDCE ● OBJEVTE POLOOSTROV HEL
URČITĚ OCENÍTE
Proč Best Western Hotel JURATA - Jurata:
- výborná poloha v borovém lese
- jen 250 m od pláže
- možnost aktivního odpočinku - vodní sporty, cyklotrasa Hel-Gdyně
KDE BUDETE SPÁT
2 - lůžkové pokoje, některé s možností 1 přistýlky, Spr.+WC, TV, Wi-Fi, chladnička, set na přípravu kávy, žehlička, klimatizace, většina pokojů s balkonem (CK negarantuje).
CELKOVÁ KAPACITA
75 pokojů
FORMA STRAVY
snídaně
POBYT S DĚTMI
Jedno dítě do 2,99 let bez nároku na lůžko se snídaní ZDARMA.
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
recepce, bistru Burta, noční klub Port, Wi-Fi, výtah, bazén, jacuzzi, sauny (suchá, parní), fitness centrum, bowling - 2 dráhy (jediný na poloostrově Hel), dětská herna (hračky, plyšáci, interaktivní dotykový monitor a nástěnné hry pro nejmenší a konzole X-box s hrami), kulečník, stolní fotbal, stolní tenis, půjčovna kol a holí na Nordic Walking, multifunkční hřiště (fotbal, basketbal, volejbal a tenis), parkoviště
Restaurace v objektu
Sauna
BAR (denní bar, lobby bar)
PŘÍJEZD AUTEM
Vzdálenost:
Z Prahy: 823,7 km, z Českých Budějovic: 957,8 km, z Brna: 842,4 km, z Ostravy: 681,1 km
MOŽNOST KOUPÁNÍ
hotelový bazén, pláž 250 m
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 16.00 hod a snídaní druhý den ráno. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 12.00 hod v den odjezdu.
UPOZORNĚNÍ: úklid pokoje pouze na vyžádání.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
0,55 €/ osoba/ den
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
16 €/ den
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
cca 7 - 13 €/ den
report_problemBest Western Hotel Jurata zavedl standardy na ochranu nezletilých v souladu se zákonem běžně známým jako Lex Kamilek. Vzhledem k těmto nařízením budou hosté vyzváni k předložení dokladů totožnosti (občanský průkaz, pas, rodný list) a poskytnutí osobních údajů nezletilých, se kterými budou v našem zařízení pobývat.
Úklid během pobytu probíhá jen na žádost klientů.
POZOR! Platí odlišné storno podmínky oproti standardním Stornovacím podmínkám uvedených ve Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Dochází ke změně bodu IX. Stornovací podmínky, odst. 2 následovně:
V termínech 29.03.- 01.04.; 26.04.- 06.05.; 29.05.- 02.06.; 21.06.- 01.09. a 08.11.- 12.11.2024 platí 100% z celkové ceny objednaných služeb od závazného objednání.
V termínech 02.06.- 21.06.
do 15 dnů před nástupem dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.
od 14 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb
V termínech 06.05.- 29.05. a 01.09.- 27.09.2024
do 8 dnů před nástupem dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.
od 7 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb
Ostatní termíny dle Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Ostatní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s. zůstává nezměněno.
report_problemBest Western Hotel Jurata zavedl standardy na ochranu nezletilých v souladu se zákonem běžně známým jako Lex Kamilek. Vzhledem k těmto nařízením budou hosté vyzváni k předložení dokladů totožnosti (občanský průkaz, pas, rodný list) a poskytnutí osobních údajů nezletilých, se kterými budou v našem zařízení pobývat.
Úklid během pobytu probíhá jen na žádost klientů.
POZOR! Platí odlišné storno podmínky oproti standardním Stornovacím podmínkám uvedených ve Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Dochází ke změně bodu IX. Stornovací podmínky, odst. 2 následovně:
V termínech 29.03.- 01.04.; 26.04.- 06.05.; 29.05.- 02.06.; 21.06.- 01.09. a 08.11.- 12.11.2024 platí 100% z celkové ceny objednaných služeb od závazného objednání.
V termínech 02.06.- 21.06.
do 15 dnů před nástupem dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.
od 14 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb
V termínech 06.05.- 29.05. a 01.09.- 27.09.2024
do 8 dnů před nástupem dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.
od 7 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb
Ostatní termíny dle Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Ostatní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s. zůstává nezměněno.
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.