POLOHA UBYTOVÁNÍ
hotel Bál Resort**** se nachází na severním břehu jezera Balaton, ve městě Balatonalmádi a ze svých pokojů nabízí panoramatický výhled na jezero. Ideální místo pro relax, cykloturistiku.
AKČNÍ NABÍDKA
SLEVA 10% za včasný nákup do 28.02.2025
URČITĚ OCENÍTE
Proč hotel Bál Resort v Balatonalmádi:
- wellness a relaxace
- panoramatický výhled na jezero Balaton
- pro náročné
- hotel po celkové rekonstrukci
KDE BUDETE SPÁT
a) 2 - lůžkové pokoje PREMIUM TWIN (22-24 m²), oddělená lůžka, Spr.+WC, SAT/TV, sejf, minibar, Wi-Fi, fén, klimatizace. Možnost přistýlky.
b) Rodinné pokoje (propojené dva 2-lůžkové pokoje, 44-48 m²), Spr.+WC, SAT/TV, sejf, minibar, Wi-Fi, fén, klimatizace
c) 2 - lůžkové pokoje PREMIUM (22-24 m²), manželské lůžko, Spr.+WC, SAT/TV, sejf, minibar, Wi-Fi, fén, klimatizace, panoramatický výhled. (min. a max. obsazenost 2 osoby)
CELKOVÁ KAPACITA
209 pokojů
z toho 3 pokoje bezbariérové (na dotaz vč. ceny)
FORMA STRAVY
Polopenze
Možnost speciální stravy - bezlepkové, intolerance na laktózu, cukrovka (požadavek na speciální stravu je nutné uvést do objednávky).
POBYT S DĚTMI
Jedno dítě do 3,99 let bez nároku na lůžko s polopenzí ZDARMA.
Dítě zdarma a dětská cena povolena v doprovodu 2 plně platících osob.
SLEVY A VÝHODY
SLEVA 10% za včasné knihování do 28.02.2025 platí pro pobyty v termíny 15.03.- 29.12.2025
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
Recepce, restaurace, bar, terasa, výtah, Wi-Fi, Wellness centrum (bazén, Kneippův chodník, vířivka, finská, infra sauna, parní kabina), relaxační místnost, Spa a Beauty salon (masáže, kosmetické ošetření, pedikúra, manikúra), squash, půjčovna kol, dětská herna a hřiště, soukromá pláž (o rozloze 6700 m², volejbalové hřiště, surfování, vodní kola, kajaky, šachy), parkoviště a podzemní garáže
Restaurace v objektu
Sauna
BAR (denní bar, lobby bar)
PŘÍJEZD VLAKEM
Vlakem z Prahy/Brna do Budapeště (RegioJet 1031/1035), stanice Budapest-Deli (konečná stanice), odtud vlakem do stanice Balatonalmádi. Hotel je od stanice vzdálený asi 1,3 km (taxi).
Cesta vlakem z Prahy trvá přibližně 8 hodin a 30 minut .
Cesta vlakem z Brna trvá přibližně 5 hodin a 30 minut.
Aktuální spojení vyhledáte na www.jizdnirady.cz
PŘÍJEZD AUTEM
Vzdálenost:
z Prahy: 493 km, z Českých Budějovic: 396 km,
z Brna: 293 km, z Ostravy: 458 km
MOŽNOST KOUPÁNÍ
Hotelový krytý bazén, jezero Balaton (200 m)
VÁNOCE
Vánoční pobyt zahrnuje slavnostní menu v rámci polopenze.
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 15.00 do 18.00 hod a večeří v den příjezdu. Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 10.00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
cca 2 €/ den
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
20 €/ noc (do 30 kg)
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
venkovní parkování: 6 €/ auto/ noc, garáž: 12 €/ auto/ noc.
DALŠÍ SLUŽBY
Úschova kol: (informativní)
- garáž (8 míst), hlídané kamerovým systémem za poplatek 4000 HUF/ noc/ místo
- u vchodu hotelu místo pro 4 kola - bez poplatku
report_problemPOZOR! Platí odlišné storno podmínky oproti standardním Stornovacím podmínkám uvedených ve Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Dochází ke změně bodu IX. Stornovací podmínky, odst. 2 následovně:
do 7 kalendářních dnů před nástupem na pobyt dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.,
od 6 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb.
Ostatní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s. zůstává nezměněno.
report_problemPOZOR! Platí odlišné storno podmínky oproti standardním Stornovacím podmínkám uvedených ve Všeobecných smluvních podmínkách ATIS a.s.
Dochází ke změně bodu IX. Stornovací podmínky, odst. 2 následovně:
do 7 kalendářních dnů před nástupem na pobyt dle Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s.,
od 6 až 0 kalendářních dnů před nástupem na pobyt 100% z celkové ceny objednaných služeb.
Ostatní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek ATIS a.s. zůstává nezměněno.
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.