POLOHA UBYTOVÁNÍ
Hotel Alte Post se nachází uprostřed Ellmau na panoramatickém místě v nadmořské výšce cca 820 m n. m., 15 km severně od Kitzbühelu. Kavárny a restaurace a obchody jsou po cca 150 m.
Krásné okolí můžete poznat na túrách. Turistický autobus (zdarma) vás zaveze do turistické oblasti vzdálené cca 500 m. Zastávku turistického autobusu najdete přímo u domu. Horská dráha Hartkaiserbahn je vzdálená 1,5 km.
AKČNÍ NABÍDKA
● ZDARMA dítě do 12,99 LET
● ZDARMA slevová karta Wilder Kaiser GästeCard
KDE BUDETE SPÁT
a) 2 - lůžkové pokoje s přistýlkou, Spr.+WC, SAT/TV, telefon, rádio, fén, balkon. Průměrná velikost pokoje je cca 22 m².
b) 2 - lůžkové pokoje SPAR (výhodná cena) s přistýlkou, Spr.+WC, SAT/TV, telefon, rádio, fén, balkon. Průměrná velikost pokoje je cca 22 m².
CELKOVÁ KAPACITA
32 pokojů
FORMA STRAVY
snídaně - bufetové stoly s bio koutkem. Možnost dokoupení večeří a obědů v okolních restauracích.
POBYT S DĚTMI
Jedno dítě do 12,99 let na přistýlce se snídaní ZDARMA.
Dítě zdarma je povoleno na pokoji v doprovodu 2 plně platících osob.
VYBAVENÍ UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ
recepce, snídárna, uzamykatelná úschovna kol, Wi-Fi, výtah. Wellness centrum se saunou, parní lázní, infračervenou kabinou a relaxační místností.
MOŽNOST KOUPÁNÍ
koupaliště v Goingu (cca 4 km) a krytý bazén Kaiserbad (cca 1,3 km).
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pobyt začíná nástupem od 13:00 do 16:00 hod v den příjezdu a snídaní druhý den. Příjezdy po 16:00 hod je nutné dopředu telefonicky ohlásit.
Pobyt končí snídaní a uvolněním pokoje do 10:00 hod v den odjezdu.
REKREAČNÍ POPLATEK (informativní údaj)
2,6 Eur/den/osoba
POBYT SE ZVÍŘETEM (informativní údaj)
není povolen
PARKOVÁNÍ (informativní údaj)
bezplatně (dle dostupnosti)
DALŠÍ SLUŽBY
Dětská postýlka: zdarma (dle dostupnosti)
Hotel přijímá platební karty (bez záruky): Maestro, Visa, Mastercard
report_problemPříjezdy nejsou povoleny v pondělí a úterý.
Odjezdy nejsou povoleny v pondělí.
Pořadatel produktu: CK ATIS a.s.
Recenze
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.